یه سوال؟

 بهش گفتم که چقدر دوستم داری؟
 گفت: اندازه تمام شکوفه های بهاری
 و چه راست گفت!
 چون عمر شکوفه های بهاری دو روز است .............

خواب دیدم که..........

دیشب خدا به خوابم آمد حالم را پرسید ! گفتم ای بدک نیستم پرسید چه چیز را خیلی دوست داری ؟ گفتم بپرس چه کسی.........
گفتم خودت خوب میدانی ؛ از تو میخواهم که او را به من برسانی .
لبخند ملیحی زد و گفت تلاشم را میکنم تو هم تلاشت را بکن.
میخواست برود که پرسیدم تو چه چیزی را خیلی دوست داری؟
گفت : دوست دارم که گاه به یادم باشی!
پرسیدم: چرا؟
گفت : چون من همیشه به یاد تو هستم! و رفت هر گاه زمزمه میکنم خدایا..........

نماد عشق

اگر کسی را دوست داشته باشی نمیتونی تو چشماش زول بزنی

نمیتونی دوریشو تحمل کنی؛ نمیتونی بهش بگی چقدر میخواهیش

نمیتونی  بهش بگی چقدر بهش نیاز داری 
                                        واسه همینه عاشقا دیونه میشن!

دلبر

تو را با دیگری دیدم که گرم گفت و گو بودی

بااو آهسته میرفتی سرو پا محو او بودی

صدایت کردم دلبر من چه بیگانه نظر کردی

شکستی عهد دیرین را گنه کردی گناهت را
                                     
نمی بخشم...


سلام به همگی ...
امیدوارم هر کجا که هستین خوش و شاد باشین ...
تازه شروع کردم به نوشتن تو این وبلاگ ... اگه امکان داره بدون نظر ترکم نکنید ...
اگه وقتشو داشتین به اون یکی وبلاگم هم نگاهی بکنین ... 
پشیمون نمیشین...    اینم آدرشه :

www.B-a-R-a-N.persianblog.com
 
دوستتون دارم و امیدوارم به آرزوهاتون برسین ...





چندی است در کنار جاده مه گرفته و پر پیچ و خم تنها به انتظار نشسته ام تا تو بیایی. میدانم جز تو مرا همدمی نیست.
رازهای درونم را میتوانم به تو بگویم ، بیا تا بگویم قلب من با هر طپش خود چگونه آهنگ دوستی میزند.
بیا تا بگویم همدلی از همزبانی بهتر است ...

....بغض....


میخواهم همگام با سایه تنهایم در خیال بارانی ات قدم بزنم و چتر شکسته بغضم را بگشایم . میخواهم شاعر لحظه های سرخ باشم و غزل غزل گریه کنم .
میخواهم در امتداد خورشید از تو بگویم . از تو که طراوت شقایقهای قلبم خواهی بود ...



تو را در اتاقی که دیوارش نرم است و قرمز ، گرمایش از گرمای عشق است و درش مهربانی و نگهبانش فقط به عاشق ها اجازه ی ورود میدهد قرار میدهم.
تو را روی تختی بزرگ در گوشه ای از این اتاق مینشانم و از این اتاق برایت قصری می سازم ، قصری به رنگ قرمز که تو پادشاه همیشگی آن هستی از اول تا ابد .
حال اگر گفتی که نام این قصر جاوید چیست ؟
آری ... قلب من... و تو پادشاه قلب منی ای تمام زندگی ام ...

دوستت دارم...

سلام به همه ی دوستان
به زودی با مطالب جدید میام
احتمالا اگه بشه با کمک یکی از دوستان ...