سلام دوباره

سلام دوستان

من دوباره اومدم ولی نه به اسم برفدونه من ایندفه به اسم خودم اومدم نگار میدونین معنی اسم نگار چیه؟ تا حالا بهش بر خوردین ؟ برام بگین اسم من معنیش چیه؟ من اومدم  که دوباره بنویسم ولی میخوام قبلش یه چیزایی رو براتون بگم .  اگه اجازه بدین  من گفتن اینها رو به یک هفته بعد از عید واگذار کنم. من از جمعه دوباره مینویسم و از این موضوع خوشحالم چون باز هم به جمع شما دوستان خوبم برگشتم

سلا نو مبارک  ساله خوبی داشته باشین دوستای خوبم

تا جمعه

                                         

سلامی دوباره ...

سلام ...

اومدم یه خبر بدم ... از این به بعد تو باران نوشته های بارانی دوست خوبمو میبینید ...

یه دوست قدیمی که دوباره اومد ...

نگار جان اومدنت رو تبریک میگم ... امیدوارم همیشه شادیهای بارانیت رو اینجا بنویسی ...

بهترینها رو واست آرزو می کنم ...

شاد و بارانی باشی ...

راستی دوستان منم اینجا مینویسم ... خوشحال میشم بیاین پیشم ...

www.eltemas.blogsky.com