سلام دوباره

سلام دوستان

من دوباره اومدم ولی نه به اسم برفدونه من ایندفه به اسم خودم اومدم نگار میدونین معنی اسم نگار چیه؟ تا حالا بهش بر خوردین ؟ برام بگین اسم من معنیش چیه؟ من اومدم  که دوباره بنویسم ولی میخوام قبلش یه چیزایی رو براتون بگم .  اگه اجازه بدین  من گفتن اینها رو به یک هفته بعد از عید واگذار کنم. من از جمعه دوباره مینویسم و از این موضوع خوشحالم چون باز هم به جمع شما دوستان خوبم برگشتم

سلا نو مبارک  ساله خوبی داشته باشین دوستای خوبم

تا جمعه

                                         

نظرات 4 + ارسال نظر
کیمیانت دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:42 ق.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی :
با عرض صمیمانه ترین تبریکات برای سال نو و نوروز باستانی و با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! فروش ویژه کارتهای اینترنت کیمیانت آغاز شد.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید.
با استفاده از سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

Ramin(-_-)Rock دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 ق.ظ http://ramin-rock.blogsky.com

khaste nabashi cheghadr faali

عادل و کسی که اومد ... دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:38 ب.ظ http://eltemas.blogsky.com

سلام نگار جان ... خوبی مهربون ؟ ... اومدنت رو تبریک میگم ... خوشحالم که دوباره نوشته های قشنگت رو میبینم ... نگار یعنی معشوق . محبوب . نگار یعنی عشق ... درسته ؟ (چشمک) ... چی جایزه میدی حالا ؟ ... بهترینها رو واست آرزو میکنم ... سال نو هم مبارک ... به امید دیدار ...

نگار یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

من اسمم نگار ه:دی
نگار یعنی نقش- تصویر- بت-زن زیبا روی-محبوب...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد