دوستت دارم

اگر من روزی مردم و تو مرا دوست داشتی هر پنج شنبه به مزارم بیا و شاخه گلی سرخ برایم بیاورتا آن شاخه گل که به تو داده ام به خواطرم بیاورم . ولی اگر تو مردی من فقط یک بار سر قبرت خواهم آمد و آن دسته گل سفیدی که با خون خودم سرخ خواهم کرد و به تو هدیه میکنم و کنار تو عاشقانه جان میسپارم.......

                                  دوستت دارم عشق من.......

                                                                             غریبی آشنا ( نگار )

عشقه من

نمیتونم بگم که دنیای منی ....... چون دنیا یه روز تمام میشه..........                           نمیتونم بگم که مثل گلی .......... چون گل هم یه روز پژمرده میشه..................           نمیتونم بگم سیاهی چشمانت مثل شبهای پر ستارست... چون شبهم تمام میشه........ نمیتونم بگم که مثل آب زلال و پاکی ..............جون آب همیشه ضلال و پاک نیست........ نمیتونم بگم دوستت دارم ..............چون اصلا دوستت ندارم....بلکه..... عاشقتم.

                                                                                غریبی آشنا ( نگار )

یه......

یه نـصیحت : مواظب خـــودت بــاش

یه خواهش : هیچ وقت عوض نشو

یــــــــه آرزو : فـــرامــوشـــم نـــــکن

یــــــه دروغ : دوســـتـــت نـــــــدارم

یه حقیقت : دلم بـــرات تنگ شده

یه بــــایـــد : به تــــــــو رســــــیدن

                                                                             غریبی آشنا ( نگار )

میدونی چرا وقتی گریه میکنی یا وقتی که میخندی وقتی میخوای کسی رو بوس کنی وقتی تو

رویا میری چشماتو می بندی.......؟؟؟

چون قشنگترین چیزهای دنیا دیدنی نیستند

                                                                غریبی آشنا ( نگار )

 

سال نو مبارک

سال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت

سال خرم ؛ فال نیک ؛مال وافر‌ ؛ حال خوش ؛ اصل ثابت ؛ نسل باقی ؛ بخت رام ؛ تخت عالی

سال نو مبارک   

همیشه بارانی باشین و مثل باران ببارین دوستان من 

                                                                         غریبی آشنا ( نگار )